فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.همواره پشتیبان شما هستیم پشتیبانی فقط جهت پیامک برای رفع مشکل( بدون تماس ) : 09390498127-وات ساپ و تلگرام جهت پشتیبانی: 09390498127 به علت مشکلات اقتصادی ملت شریف ایران قیمت فایلها را کاهش و تخفیف تا 50 درصدبرای فایلهای دانشجویی ، انگیزشی و کتابهای فوق کمیاب لحاظ شده است برای#ایرانی-خوشحال

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هنر

کارت ویزیت

داستان و رمان

کتابهای نایاب

برنامه

تبلیغات

پشتیبانی

قوانین سایت

همکاری در فروش

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 878
  • بازدید دیروز : 1442
  • بازدید کل : 1499856

وسایلی که تو کوهنوردی لازمت میشه


وسایلی که تو کوهنوردی لازمت میشه

وسایلی که تو کوهنوردی لازمت میشه 

امروزه کوهنوردی یک ورزش و یک تفریح خوب به حساب میاد از جمله اینکه با داشتن وسایل مناسب کوهنوردی میچسبه که در فروشگاه فایل کاربردی قراره به انتخاب وسایل مورد نیاز بپردازیم.

ظرف غذای بامبو CANDY

این ظرف ها آنتی باکتریال هستند و از خراب شدن غذای شما جلوگیری میکنند کاملا بدون نشتی و دارای طراحی زیبا و سبک هستند. درب ظرف واشر دارد که از نشت مواد غذایی جلوگیری میکند میتوانید به راحتی مایعات و سوپ را داخل ظرف نگه داری کنید مناسب برای کوهنوردی.

 ==============================================================

فلاسک لاکچری (سه لیوان)

ست فلاسک و لیوان هدیه مناسب برای کوهنوردی و طبیعت گردی و مسافرت و رانندگی می باشد. این محصول دارای رنگ بندی در 5 رنگ می باشد . محتویات داخل ست فلاسک و لیوان استیل نیم لیتری، یک عدد فلاسک و سه عدد فنجان می باشد. دو عدد فنجان داخل جعبه و همچنین درب فلاسک که یک فنجان اضافه است. ست فلاسک و لیوان هدیه به همراه خود یک جعبه کادویی بسیار زیبا دارد.

==============================================================

 کفش ساقدار مردانه VANS

کفش ساقدار مردانه VANS برگرفته شده از برند محبوب Vans می باشد. سری ونس ساقدار از ترندهای سال می باشد و شما می توانید این کفش بسیار زیبا را برای تمامی تیپ های اسپرت و کلاسیک خود استفاده کنید. کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که البته این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد مناسب برای کوهنوردی.

 

==============================================================

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality مدل GTS - 1360 یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد. یکی از تفریحات لذت‌بخش، گوش‌کردن به آهنگی دوست‌داشتنی و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زمانی ضبط ‌صوت‌ها همراه بسیار خوبی برای ارایه‌ی موسیقی در هر مکانی بودند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و منسوخ‌ شدن استفاده از نوار کاست‌ها، ضبط‌ صوت‌ها جای خود را به اسپیکرهای قابل‌حمل دادند. اسپیکرهای قابل‌حمل معمولا برای تامین انرژی خود از یک باتری داخلی قدرتمند استفاده می‌کنند. این اسپیکر برای اتصال به تلفن همراه، پخش‌کننده‌ی صوتی و حتی رایانه و لپ‌تاپ از فناوری بلوتوث بهره می‌برد. اندازه‌ی بسیار کوچک در برابر قدرت بالای این اسپیکر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را از طریق بلوتوث به پخش‌کننده‌ی صوتی خود متصل کنید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.

==============================================================

 چراغ اضطراری کمپینگ مدل قطره

همواره در سفر و کوهنوردی به دنبال منبع نوری هستیم که با نور زیاد، کوچک بوده و به راحتی در وسایل سفر جا شود. چراغ اضطراری کمپینگ مدل قطره با نور قوی مهتابی رفع کننده این نیاز است. این لامپ بسیار کوچک بوده و داخل آن LED قوی قرار گرفته است که تنها با سه باطری نیم قلمی کار می کند. این لامپ مصارف مختلفی داشته و در سفر و گردش بسیار کاربردی است و حتی در داخل منزل برای کمد های لباس و انباری و هر کجا که منبع نور سریع احتیاج است کاربرد دارد. کف این لامپ طوری طراحی و ساخته شده که در هر حالتی براحتی قرار میگیرد و ثابت میماند و به راحتی متوان در هر جایی آن را قرار دهید. از دیگر ویژگی های این محصول 3 حالت نوردهی پر نور، کم نور و چشمک زن می باشد.

==============================================================

 ذره بین جیبی جلد چرمی

ذره بین تاشو Pocket Spiegel سایز 60 یکی از لوازمی است که به بشر کمک می کند تا بتواند جزئیات برخی اجسام و مواد و موجودات را با بزرگنمایی کردن، بهتر و دقیق تر مشاهده و بررسی کند. این ابزار مدل های مختلفی دارد که ذره بین های تاشو یا جیبی از آن جمله می باشند. طراحی محصول به گونه ای انجام گرفته است که می توانید در زمانی که به ذره بین نیاز ندارید آن را درون جلد یا غلاف قرار دهید تا به عدسیِ آن آسیبی وارد نشود. چرمی بودن جلد ذره بین تاشو Pocket Spiegel بر زیباییِ آن افزوده است مناسب برای کوهنوردی.

==============================================================

ساعت ضد آب سیلیکونی

این ساعت برای حرفه ای های شنا وسیله ای کاملا کاربردی می باشد همچنین جدا از بحث شنا کردن برای زمانی که می خواهید به اردوهای کوه نوردی و بیابانی بروید و کلا محیط های خارج از شهر باز هم ضرورت استفاده از ساعتی که در مقابل نفوذ آب مقاوم باشد به نظر مهم میرسد.

==============================================================

کفش ساقدار زنانه VANS

شما با استفاده از کفش ساقدار زنانه VANS می توانید به راحتی بر روی تردمیل، سنگفرش، موزاییک و… پیاده روی کنید. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما می دهد و به راحتی می توانید آن را با انواع پوشش های خود ست نمایید.

==============================================================

 پنکه گردنی شارژی دارای LED

پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام خارج شدن از منزل و یا در سفر و در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است. این وسیله دارای باتری‌ ظرفیت بالای قابل شارژ می‌باشد که با شارژ کردن آن‌ شما قادر به روشن کردن پنکه بدون برق خواهید بود. این محصول به راحتی بر روی گردن قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با چرخاندن پنکه ها و تنظیم روی صورت، خود را خنک کنید. به دلیل اندازه کوچک و منعطف بودن آن‌ به راحتی می‌توان درون کیف قرار داد. این وسیله جایگزین مناسبی برای بادبزن دستی است که بدون نیاز به صرف انرژی قادر به تولید باد خنک برای شما می‌باشد. این وسیله دارای تنظیم سرعت باد با سه سرعت مختلف می‌باشد. باطری این محصول شارژی می باشد و با کابلی که همراه محصول قرار دارد می توانید آن را به وسیل پاور بانک و یا برق خانگی به راحتی شارژ نمایید. همچنین این محصول دارای LED 7 رنگ بسیار شیک می باشد.

==============================================================

 ساک ورزشی چرمی CAT

 
جنس رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده و دچار ترک خوردگی و بلند شدن چرم نمی شود. همچنین جنس دسته های این ساک از چرم مصنوعی می باشد که باعث استحکام دسته های ساک می شود. استفاده از الیاف پلی‌استر در پارچه‌ی این محصول ، با جذب رطوبت به خود از دم‌کردن هوای داخل کیف و ایجاد بوی نامطبوع حاصل از آن، تا حدود زیادی جلوگیری کرده است.
 
 
==============================================================

 بخاری همراه آتروپات

آتروپات یک منبع گرمایی خودکار است که دارای قابلیت شارژ به دفعات متعدد است. این دستگاه تا زمانی که آسیب جدی نبیند از کار نمی‌افتد و پاره شدن آتروپات نیز باعث از کار افتادن آن می‌شود به همین دلیل سعی کنید آن را از وسایل تیز دور نگه دارید. اما با این حال در صورت پاره شدن نیز به علت سمی نبودن مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نخواهد کرد. آتروپات‌ها برای مصارف پزشکی و تسکین درد در نقاط مختلف بدن استفاده می‌شوند. این محصولات در انواع و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. آتروپات جیبی به علت حمل آسان محبوب‌ترین نوع است.
 
 
==============================================================
 
 عینک آفتابی Bermuda
 
 
طراحی عینک آفتابی Bermuda به گونه ای است که مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد. کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد. برای طرفداران عینک آفتابی این مدل یک پیشنهاد ویژه می باشد. این محصول همراه باکیف و دستمال عرضه میشود. این عینک به صورت اسپرت طراحی شده است و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.
 
 
==============================================================
 
 چراغ قوه نجات Mr.Rescue
 
 
چراغ قوه نجات مستر رسکیو مدل KS-100L1 این کار را می‌تواند انجام دهد. این چراغ قوه سه نوع حالت نور دهی دارد. زمانی که برای اولین بار دگمه مشکی این چراغ را فشار می‌دهید، نور قرمز رنگی شروع به چشمک زدن می‌کند. این نور برای اعلام خطر بسیار مناسب است و اگر به‌طور مداوم روشن باشد می‌تواند تا دوازده ساعت کار کند. اگر برای بار دوم دکمه مشکی روی بدنه چراغ را فشار دهید نور چشمک زن به حالت ثابت درمی‌آید. در این حالت اگر چراغ به طور مداوم روشن باشد می‌تواند تا 10 ساعت نوردهی داشته باشد. در حالت سوم نور قرمز جای خود را به نور مهتابی رنگ می‌دهد که به صورت ثابت روشن است. این چراغ قوه نجات به کمک دو باطری نیم قلمی یا همان AAA کار می‌کند. برای تعویض باطری باید قسمت انتهایی مشکی رنگ را بپیچانده و باطری‌ها را تعویض کنید. بدنه‌ی این چراغ قوه برای آسیب ندیدن مجهز به تلقی بی‌رنگ است که از آن در برابر ضربات محافظت می‌کند. ابعاد این چراغ قوه نجات تقریبا کوچک و وزن آن بسیار سبک است. چراغ قوه نجات مستر رسکیو مدل KS-100L1 برای رهایی از حوادث غیرمنتظره می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.
 
 
==============================================================
 
 مینی ماساژور USB میمو
 
 
ماساژ یکی از خوشایندترین کارهایی است که هر فرد می تواند تجربه کرده باشد. ماساژ گردش خون را افزایش داده و در نتیجه آن موجب انتقال مواد زائد ذخیره در عضلات مثل اسید لاکتیک شود. این عمل موجب رفع خستگی عضلات بدن و احساس خوشایند می شود. ماساژ دادن با دست کاری پر هزینه است که می تواند حتی به مچ دست آسیب بزند. ماساژور دستی مینی یکی از ابزارهایی است که می تواند شما را در این زمینه یاری کند.این ماساژور با داشتن سه عدد ماساژور دایره ای که بصورت لرزشی کار می کند عضلات را به خوبی ماساژ می دهد. بسیار سبک است و به راحتی می توان آن را در هر زمان و مکانی استفاده کرد. منبع انرژی این ماساژور هم باطری و هم USB است.
 
 
 
==============================================================
 
 چاقو کارتی Sin Clair
 
 
چاقو کارتی Sin Clair اولین چاقو تولید شده در ابعاد یک کارت اعتباری (عابر بانک) می باشد که دارای سه حالت مبتکرانه و جدید برای تاشدن و تغییر شکل دادن به چاقو از اندازه کارت اعتباری به سایز یک چاقوی کاربردی می باشد که می توانید آن را همیشه در کیف پولتان به همراه داشته باشید. وزن چاقو کارتی Sin Clair تنها 18 گرم بوده در عین حال فوق العاده با کیفیت و تیز می باشد و استفاده از آن نیز بسیار آسان است.
 
 
==============================================================
 
 آچار همه كاره نينجا والت - Ninja Wallet
 
 
آچار همه کاره نینجا والت و یا همان کارت 18 کاره نینجا والت محصول جدید و بی نظیری می باشد که با طراحی بی نظیر خود حیرت همگان را برانگیخته است. با این آچار كه در سايز يک كارت عابر بانک مي باشد می توانید هر چیزی که می خواهید را به راحتی هر چه تمام تر باز کنید. از سر كنسروجات گرفته تا مهره های درشت و یا خیلی ریز. با اين محصول مي توانيد سر نوشابه را با يک چشم به هم زدن باز كنيد. کارت نینجا والت بهترین وسیله برای تمام افراد به خصوص تعمیر کاران می باشد، با این وسیله دیگر شما نیاز به حمل و نگهداری آچار های سنگین و گران قیمت ندارید.
 
 
==============================================================
 
 چراغ قوه شکاری زوم دار پلیس
 
 
راغ قوه ی شکاری زوم دار پلیس یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. LED این چراغ قوه قوی ساخت شرکت CREE آمریکا می باشد. این چراغ قوه برد (پرتاب نور) بیش از 200 متر و قابلیت زوم تا 2000 برابر را دارا می باشد. جنس بدنه این چراغ قوه آلیاژ آلومینیوم مقاوم بوده و از یک باطری شارژی ۳٫۷ ولتی بهره می برد. چراغ قوه ی شکاری زوم دار پلیس فوق العاده کم مصرف بوده و دارای سه حالت پر نور ، نور ملایم و چشمک زن یا حالت خطر می باشد.
 
 
 
==============================================================
 
 لیزر حرارتی سبز JD-303
 
 
لیزر سبز بسیار قدرتمند حرارتی مدل 303 را برایتان معرفی کنیم که علاوه بر ایجاد پرتو سبز خطی و جلوه های ویژه، دارای کاربرد حرارتی نیز میباشد و قدرت حرارتی که این لیزر سبز در قسمت نوک پرتو سبز ایجاد شده ، تولید میکند بسیار زیاد بوده و قادر به سوزاندن کبریت می باشد. با توجه به قدرت بالای این نوع لیزرها، دارای قفل امنیتی و کلید مربوطه میباشد که جهت دور نگهداشتن از دسترس اطفال و سایرین میتوانید لیزر سبز را قفل نمائید تا به هیچ عنوان کار نکند. پرتو نور سبز ایجاد شده با این لیزر حرارتی 12 کیلومتر در خط مستقیم بوده و قدرت آن نیز بسیار بالا می باشد.
 
 
==============================================================
 
 کبریت دائمی
 
 
در بسیاری از مواقع آتش نقش خیلی حیاتی در زندگی انسانها داشته است از قبیل گرم کردن و پخت و پز و ضد عفونی کردن و حفاظت و مراقبت در مقابل حیوانات درنده و وحشی و درست کردن بسیاری از وسایل فلزی و هزاران فایده دیگر و امروزه با استفاده ازکبریت این آتش را ایجاد می کنند ولی در مواقعی که شما در طبیعت باشید و باران ببارد یا به دلایلی دیگراین کبریت خیس شود از داشتن آتش محروم خواهید شد.
اما با استفاده از کبریت دائمی با تمامی این مشکلات خداحافظی خواهید کرد و برای همیشه به صورت دائمی کبریتی همیشه روشن نزد خود خواهید داشت!
 
 
 
اگه کفش اسپرت پسرونه و دخترونه میخوای مطلب زیر رو ببین
 
==============================================================
 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 67

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل کاربردی" می باشد. 1402 - 1395

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما