فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.همواره پشتیبان شما هستیم پشتیبانی فقط جهت پیامک برای رفع مشکل( بدون تماس ) : 09390498127-وات ساپ و تلگرام جهت پشتیبانی: 09390498127 به علت مشکلات اقتصادی ملت شریف ایران قیمت فایلها را کاهش و تخفیف تا 50 درصدبرای فایلهای دانشجویی ، انگیزشی و کتابهای فوق کمیاب لحاظ شده است برای#ایرانی-خوشحال

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هنر

کارت ویزیت

داستان و رمان

کتابهای نایاب

برنامه

تبلیغات

پشتیبانی

قوانین سایت

همکاری در فروش

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 352
  • بازدید دیروز : 633
  • بازدید کل : 1504145

تجسم خلاق چیست؟ تکنیک های استفاده و پیاده سازی تجسم خلاق


تجسم خلاق چیست؟ تکنیک های استفاده و پیاده سازی تجسم خلاق

تکنیک تجسم خلاق

تجسم خلاق یکی از برترین و بهترین تکنیک در قانون جذب می باشد که افراد با کمک این تکنیک می توانند با تجسم هر آنچه می خواهند خلق کنند. تجسم خلاق تکنیکی است برای تحقق خواسته ها و به دست آوردن چیزهایی که خواهان آن هستید. در این تکنیک با استفاده از قوه تخیل و تصور ذهنی نخست آن را در ذهن خود می بینید، می سازید و به دست می آورید.

اساتید قانون جذب قبل از اینکه اصول اولیه قانون جذب را توضیح دهند چندین جلسه به آموزش و شیوه انجام تجسم خلاق می پردازند چون معتقد هستند برای به دست آوردن هر چیزی باید نخست آن را در ذهن خود ساخت. ذهنی که نتواند یک خانه مجلل را تجسم کند نمی تواند آن را به دست بیاورد. پس تجسم خلاق نخستین گام برای به دست آوردن خواسته هاست. در ادامه بیشتر با این تکنیک فوق العاده آشنا خواهیم شد.

تجسم خلاق چیست؟

اجازه دهید با یک مثال این بخش را توضیح دهیم شما زمانی که می خواهید ساختمانی بنا کنید ابتدا باید در ذهن خود نقشه آن را طراحی کنید یعنی باید به روشنی بدانید چه می خواهید. در تکنیک تجسم خلاق هم باید به وضوح برای خود مشخص کنید که چه می خواهید.

به نظر شما بدون داشتن یک نقشه ذهنی می توان یک ساختمان را بنا کرد؟ مسلماً خیر. پس برای ساخت یک ساختمان نخست باید مهندسین آن را در ذهن خود تجسم کرده و سپس ذهنیات خود را روی کاغذ پیاده‌سازی کرده و سپس شروع به ساخت ساختمان کنند.

تکنیک تجسم خلاق به ما می گوید که چگونه به کمک ذهن و توانایی های فوق العاده آن، شرایط و اتفاقات زندگی خود را رقم زده و با استفاده از آن زندگی خود را شکل دهیم. وقتی شما با تجسم خلاق، خود را فردی سالم تصور می کنید بدیهی است که افکار شما روی احساس شما تأثیر گذاشته و احساس شما هم روی اتفاقات تاثیر خواهد گذاشت و در نتیجه سلامتی را در تمام وجودتان حس می کنید.

همه ما تا حدودی با ضمیر ناخودآگاه آشنایی داریم (چنانچه با ضمیر ناخودآگاه آشنایی ندارید حتماً مقاله ضمیر ناخودآگاه و رازهای نفوذ به آن برای تغییر باور را مطالعه کنید یا با دانلود کتاب غول درون با مفهوم ضمیر ناخودآگاه و چگونگی فعالیت آن اشنایی پیدا کنید) تقریباً می توان گفت که ۹۰ درصد تصمیمات ما بر عهده ضمیر ناخودآگاه گرفته می شود.

برای مثال زمانی که شما می خواهید کاری را آغاز کنید یا مهارتی را یاد بگیرید ضمیرخودآگاه درگیر یادگیری مهارت می شود اما زمانی که در آن زمینه مهارت لازم را کسب کردید دیگر ناخودآگاه تصمیمات لازم را خواهد گرفت. برای استفاده از تجسم خلاق شما باید با ضمیر ناخودآگاه ارتباط برقرار کنید.

یعنی باید با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه به او خواسته های خود را توسط تجسم خلاق ابراز کرده و آن را برای رسیدن به خواسته برنامه‌ریزی کرد. خوشبختانه ضمیر ناخودآگاه بسیار ساده لوح است و هر چیزی را سریعاً باور می کند. مثلاً اگر به او بگویید که تو برای ایحاد ثروت، یک ذهن ثروتمند را پرورش خواهی داد سریعاً باورهای محدود کننده را از بین برده و برای این تلقین برنامه ریزی خواهد شد.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه تجسم خلاق است. وقتی شما با تجسم کردن ذهن خود را آماده می کنید که به ثروت فکر کند در واقع دارید به ضمیر ناخودآگاه می گویید که من خواهان جذب ثروت هستم ضمیرناخودآگاه نیز با ارائه بهترین ایده ها شما را برای رسیدن و تحقق خواسته تان یاری خواهد کرد. بدون شک افرادی را دیده اید که ایده ای به ذهن وی خطور کرده و با همان ایده ثروت های میلیاردی ساخته است.

تجسم خلاق و قانون جذب

اگر شما اینجایید و در حال مطالعه مقاله تجسم خلاق هستید بدین معنی است که با قانون جذب آشنایی نسبی دارید اما اگر با قانون جذب آشنایی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از لینک ها و بخش های زیر حتما بازدید کنید تا بهتر با مفهوم تجسم خلاق و قانون جذب آشنایی پیدا کنید.

۱
  • دانلود فیلم راز

    مستند راز با موضوعیت قانون جذب، بهترین فیلمی است که شما را با قانون جذب آشنا می کند. یقیناً مشاهده این فیلم شما را برای درک بهتر از تکنیک تجسم خلاق آماده می کند.
۲
  • دانلود کتاب راز

    کتاب راز شباهت بسیار زیادی به فیلم راز دارد اما با این تفاوت که در کتاب راز از اشعار بسیار زیبای شعرای کهن ایران زمین استفاده شده تا خواننده درک بهتری از قانون جذب داشته باشد.
۳
  • دانلود مستند از غیب چه می دانیم

    این مستند شما را با قانون جذب پیشرفته آشنا خواهد کرد. مستند از غیب چه می دانیم با عنوان راز ۲ هم در ایران معروف است که به بررسی قانون جذب توسط فیزیک کوانتوم می پردازد. تجسم خلاق در این فیلم به زیبایی به تصویر کشده شده است.
۴
  • مستند ماورای راز

    مستند ماورای راز یا فراسوی راز یکی دیگر از بهترین مستندهایی است که به توضیح قانون جذب می پردازد. بدون شک مشاهده این مستند نیز به
۵
  • مقاله قانون جذب چیست؟

    قانون جذب یکی از پر طرفدارترین مباحث در جوامع به خصوص در ایران میان آنهایی که می خواهند به کمک و تبعیت از این قوانین در زندگی به موفقیت رسیده و از لحاظ مادی و معنوی زندگی خود را متحول کنند. تجسم خلاق یکی از پایه های اصلی قانون جذب است و بدون تجسم خلاق نمی توان در قانون جذب موفقیتی کسب کرد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 جهت دانلود مجموعه کامل راز کلیک کنید

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شما توسط تجسم خلاق می توانید خواسته هایتان را هرچه بهتر وارد زندگی کرده و آنها را به سوی خود جذب کنید. اگر شما نتوانید با تجسم خلاق چیزی را در ذهن خود پدید نیاورید و آن را تجسم نکنید چگونه می توانید باور کنید صاحب آن چیز خواهید شد؟ وقتی شما روی یک هدف تمرکز خاصی دارید و هدف را به وضوح تجسم می کنید گویی که به آن هدف رسیده اید.

بعد از آن رسیدن به هدف برایتان، باورپذیرتر خواهد بود. تجسم خلاق دقیقاً یک تمرین ذهنی می باشد که احساس لیاقت و شایستگی را در افراد تقویت کرده و اعتماد به نفس مثبت ایجاد خواهد کرد. زمانی که فردی اهداف خود را در ذهن می سازد مسلماً ذهن نیز ایده هایی برای تحقق اهداف به وی الهام خواهد کرد. زمانی که فرد تحقق هدف خود را در ذهن تجسم می کند طبیعتاً اعتماد به نفس وی نیز تقویت می شود. در ادامه به فواید تجسم خلاق خواهیم پرداخت.

تجسم خلاق چگونه کار می کند؟

تجسم خلاق در واقع استفاده عامدانه از امواج مغزی می باشد. پس برای اینکه بدانیم چگونه باید از این امواج ذهنی استفاده کنیم نیازمند شناخت نسبی امواج ذهنی هستیم. قبل از هرچیز باید با معنا و مفهوم آلفای ذهنی آشنا شویم سپس به توضیح امواج مغزی خواهیم پرداخت.

یکی از مفاهیم پایه تجسم خلاق شناخت آلفای ذهنی می باشد. در واقع با شناخت آلفای ذهنی می توانیم به قدرت ضمیرناخودآگاه دست پیدا کنیم. عصب شناسان فیزیولوژیست ها و روانشناسان همواره برای بررسی مغز درحال تحقیق و بررسی هستند که توسط الکتروآنسفالوگرافی موفق به اندازه گیری و ثبت فعالیتهای الکتیریکی مغز شدند.

برای استفاده اصولی از تجسم خلاق باید با این امواج آشنایی پیدا کنیم اگر کمی وارد جزئیات علمی شویم این بررسی در کورتکس (سطح قشر مغز) انجام گرفته و فعالیت ها را در خود ثبت می کند. امواج مغزی نیز بنا به فرکانس های آنها نام گذاری شده اند. این امواج به شرح زیر می باشد که هر کدام را به ترتیب توضیح خواهیم داد.

  • امواج بتا

نخستین امواج مغزی به نام بتا نام گذاری شده است. فرکانس امواج بتا ۱۳ هرتز در ثانیه می باشد. هنگام فعالیت عادی و یا زمانیکه کاری را انجام می دهیم نیازمند تمرکز است فرکانس در محدوده بتا می باشد.

به‌طور کلی در حالت بیداری امواج مغز روی بتا قرار دارد. مسلماً در این حالت نمی‌توانیم با ضمیر ناخودآگاه ارتباط برقرار کنیم و تجسم خلاق در این حالت بسیار ضعیف می باشد.

  • امواج آلفا

صبح وقتی که چشمانتان را باز می کنید کمی احساس می کنید بدنتان در حالت ریلکسیشن است چون عضلات بسیار شل هستند و تمایلی به تکان دادن آن ندارید. در این حالت امواج مغزی چیزی ما بین ۸ تا ۱۲ می باشد. زمانی که امواج در این محدوده قرار گیرد به آن آلفا می گویند.

تجسم خلاق در این حالت بسیار کارساز بوده و ضمیر ناخودآگاه به وضوح تمامی چیزهایی که آن را تجسم می کنید را مانند یک فیلم در خود ضبط می کند. مسلماً برایتان پیش آمده که در این حالت به یک مسئله فکر کرده اید و در طول روز آن مسئله برایتان اتفاق افتاده است. این حالت برای افرادی که قدرت تخیل و تجسم قوی جهت انجام تجسم خلاق، ندارند پیشنهاد می شود.

  • امواج تتا

در این حالت فرکانس در محدودی ۳٫۵ تا۷ سیکل در نوسان می باشد. افراد در خواب عمیق در این حالت قرار می گیرند که توسط هیپنوتیزم می توان عامدانه وارد این حالت شد. بهترین حالت برای تجسم خلاق بدون شک حالت تتا می باشد زیرا که با ضمیر ناخودآگاه کاملاً می توان ارتباط برقرار کرد.

اساتید قانون جذب همواره پیشنهاد می کنند که فرد در حالت تتا ۳۰ تا ۵۰ دقیقه به تجسم خلاق بپردازد زمانی که در این حالت قرار می گیرید درواقع خودآگاه به‌عنوان سرباز محافظ بدن جای خود را به فرمانده ضمیر ناخودآگاه می دهد و فرد چنانچه اهداف خود را به وضوح تجسم کند ضمیر ناخودآگاه تمامی چیزهایی که ذهن تجسم کرده را در خود ضبط می کند.

  • امواج دلتا

امواج دلتا نرخ نوسان آنها در محدوده ۰٫۵ تا ۴ هرتز در نوسان است که به‌عنوان کندترین امواج مغزی شناخته شده است. این حالت بیشتر در خواب عمیق کودکان دیده خواهد شد. این بخش برای تجسم خلاق پیشنهاد نمی شود و بهترین حالت برای انجام تجسم خلاق در پاراگراف بالا توضیح داده شد. البته افرادی که قدرت تجسم بالایی ندارند می توانند در حالت آلفا به انجام تکنیک تجسم خلاق بپردازند.

برای انجام این تکنیک باید چه نکاتی رعایت شود؟

همواره یکی از سؤالات کاربران این بوده است که چه مواردی برای انجام هرچه بهتر تجسم خلاق کمک می کنند؟ چه نکاتی را باید هنگام انجام تمرین رعایت کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از این تکنیک بهره ببریم تا به خواسته ها و اهداف خود نزدک و نزدیک تر شویم. برخی از عوامل هستند که در زیر به توضیح آنها پرداخته ایم.

  • هدفتان را از انجام تجسم خلاق مشخص کنید.

    برخی از افراد هنوز نمی دانند چرا از تجسم خلاق استفاده می کنند؟ این ها همان افراد بی هدفی هستند که سریعاً می خواهند با استفاده از تکنیک های متعدد موفق شوند و زندگی خود را تغییر دهند. تا زمانی که یک هدف مشخص برای خود تعیین نکنند به هیچ عنوان نمی توانند از این تکنیک به نحواحسن استفاده کنند.

     

  • وضوح در تجسم ذهنی

    وضوع کامل تصاویر و حالاتی که تجسم می کنید یکی از شرایط و ارکان اصلی تجسم خلاق می باشد هرچه بهتر بتوانید خود را در موقعیتی که می خواهید به آن برسید، تجسم کنید بیشتر و بیشتر به خواسته خود نزدیک می شوید. به قول یکی از اساتید موفقیت وقتی خود را در ماشین تازه خود تجسم می کنید بوی صندلی تازه را باید احساس کنید.

     

  • جلوگیری از تشتت فکری و افکار مزاحم

    مسلماً زمانی که می‌خواهید برای تحقق اهداف خود صحنه ای را تجسم کنید و غرق در آن افکار شوید، افکار مزاحم بیکار نخواهند نشست. مدام با صحنه هایی که شما نمی خواهید به آن فکر کنید تمرکز را از شما گرفته و سعی در به هم زدن تجسم خلاق شما هستند. به همین منظور پیشنهاد می شود زمانی که می خواهید از این تکنیک استفاده کنید تمامی کارهای خود را به اتمام برسانید تا با خیال راحت به انجام تجسم خلاق بپردازید.

چگونه تجسم خلاق داشته باشیم؟

بعد از آشنایی با مفاهیم اولیه تجسم خلاق نوبت به آن رسیده که یک تمرین با هم انجام دهیم. یقیناً اهداف تمارین تجسم خلاق این است که با ضمیرناخودآگاه ارتباط برقرار کرد سپس با تجسم شرایط و اهداف، به کمک تحقق خواسته ها رفت. مکانی آرام خلوت را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام تمرین در آن محل شخص دومی حضور پیدا نکند. اگر می توانید روی صندلی نشسته یا بهتر است به پشت دراز بکشید.

دست ها و پاهایتان را رها کنید و به هیچ وجه سعی نکنید آنها را تکان دهید (دو بار تکان دادن آنها مانعی ندارد). سعی کنید کاملاً بدن خود را در حالت ریکلس رها کرده و اجازه دهید کاملا استراحت کنند. از نوک انگشتان شروع کنید و تصور کنید با هر بار تنفس آرامش عجیبی وارد بدن شما شده و به نوک انگشتانتان می رسد. کم کم می توانید ساق پا، ران های خود را تصور کنید که شل و وانهاده شده و کاملاً ریلکس هستند.

ده بار نفس عمیق بکشید و هربار با تنفس عمیق احساس کنید بدنتان در آرامش کامل به سر می برد. یک دقیقه فقط به تنفس بینیتان گوش کنید و با صدای بلندتر نفس بکشید. هدف از انجام این کار این است که افکار مزاحم از ذهن شما پاک شوند. حال خواسته تان را به وضوح تجسم کنید (اگر ماشین می خواهید و جزؤ اهدافتان است آن را کاملاً به وضوح با جزئیات کامل ببینید، اگر روابط عاشقانه مد نظرتان است فرد مورد نظر را با تجسم کنید).

فرض می کنیم ماشین یکی از خواسته های شماست سعی کنید چندین دقیقه فقط هدف را نگاه کنید با جزئیات کامل، رنگ بدنه مدل ماشین پلاک ماشین و… زیرا هرچه بیشتر وارد جزئیات شوید هم تمرکزتان بیشتر جمع می شود و هم اینکه در حال انجام صحیح تجسم خلاق هستید. دور تا دور ماشین بچرخید از تمامی ابعاد به ماشین نگاه کنید. حال سویچ ماشینتان را از جیبتان دربیاورید و با دقت آن را در دستانتان حس کنید.

در ماشین را باز کنید دقیقاً صدای باز شدن قفل درها را بشنوید و باز زدن در را کاملاً تجسم کنید. سوار ماشین که می شوید روی صندلی که می نشینید صدای خش خش برچسبی که هنوز روی صندلی است را سعی کنید با تمام وجود بشنوید سپس با دقت به تمامی ابزار و داخل ماشین نگاه کنید. سعی کنید بوی تازگی ماشین را حس کنید. هرچه بیشتر جلو بروید تمرکزتان بیشتر شده و امواج مغزی‌تان در سطح پایین تری در حال نوسان خواهد بود.

  

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

مطالب مشابه 

                                              

فیلم ذهن تغییر یافته                   نکته های کلیدی موفقیت                      انسان متفکر                      ویژگی میلیونر خود ساخته                                                     

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 126

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل کاربردی" می باشد. 1402 - 1395

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما