فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.همواره پشتیبان شما هستیم پشتیبانی فقط جهت پیامک برای رفع مشکل( بدون تماس ) : 09390498127-وات ساپ و تلگرام جهت پشتیبانی: 09390498127 به علت مشکلات اقتصادی ملت شریف ایران قیمت فایلها را کاهش و تخفیف تا 50 درصدبرای فایلهای دانشجویی ، انگیزشی و کتابهای فوق کمیاب لحاظ شده است برای#ایرانی-خوشحال

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هنر

کارت ویزیت

داستان و رمان

کتابهای نایاب

برنامه

تبلیغات

پشتیبانی

قوانین سایت

همکاری در فروش

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1170
  • بازدید دیروز : 653
  • بازدید کل : 1502367

بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر+معرفی فیلمهای آرنولد


بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر+معرفی فیلمهای آرنولد

آرنولد شوارتزنگر یکی از پرافتخارترین بدنسازان حرفه‌ای تاریخ، بازیگر اکشن مشهور هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا آمریکا است. برای آشنایی بیشتر با زندگی‌نامه این اسطوره با فروشگاه فایل کاربردی همراه باشید.

 

پسر جوانی که بعد از به خاک کشیده شدن زادگاهش اتریش در دوران جنگ جهانی دوم، با رویای رسیدن به شهرت و موفقیت خود را به آمریکا می‌رساند و به هر آنچه که می‌خواهد می‌رسد. شاید همین چند کلمه کافی باشد تا دریابید که مخاطب بحث امروز ما قهرمان افسانه‌ای بدنسازی، بازیگر مشهور و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر است. هرچند که می‌توان از زندگی نامه آرنولد شوارتزنگر کتابی قطور نوشت

 

بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر

  • قد و وزن آرنولد: قد او 188 سانتی‌متر و وزن او بین 107 تا 118 کیلوگرم متغیر است.
  • پیج اینستاگرام آرنولد شوارتزنگر: schwarzenegger

آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) بازیگر، فیلم‌ساز، تاجر، نویسنده و همچنین سیاستمدار و بدنساز حرفه‌ای سابق اتریشی-آمریکایی است که در 30 جولای 1947 (7 مرداد 1326) در اتریش متولد شد.

مادر آرنولد «اورلیا شوارتزنگر» و پدر وی «گوستاو شوارتزنگر» نام داشتند. دوران کودکی آرنولد با سختی بسیاری سپری شد. پدر آرنولد یک افسر پلیس الکلی بود که سابقه عضویت در سازمان‌های نازی‌ها را نیز در کارنامه خود داشت. پدر او مرتبا در خانه بین او و برادرش فرق می‌گذاشت و طبق گزارشات آرنولد را کتک زده و رویای او در مورد یک قهرمان بدنسازی شدن را مسخره می‌کرد. برادر آرنولد در سال 1971 در یک تصادف کشته شد و پدر وی نیز یک سال بعد از دنیا رفت و این درحالی است که آرنولد در مراسم خاکسپاری هیچکدام از آن‌ها شرکت نکرد. اما سختی‌های دوران کودکی به هیچ عنوان بر روی آرنولد و هدف وی برای رسیدن به شهرت تاثیر نگذاشت. وی از نوجوانی به ورزش‌های قدرتی و بدنسازی علاقمند شد و به گفته خودش در آن زمان هدف خود را تبدیل شدن به قهرمان بدنسازی جهان تعریف کرد.

ازدواج و فرزندان آرنولد شوارتزنگر

زندگی نامه آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر در سال 1986 با «ماریا شوایور» ازدواج کرد. جالب است بدانید که همسر آرنولد ژورنالیست، نویسنده و خواهر زاده جان اف کندی است. البته این ازدواج نیز مثل زندگی مشترک بسیاری از ستاره‌های هالیوود به جدایی انجامید و در سال 2011 بعد از اینکه آرنولد اعلام کرد که بر اثر رابطه نامشروع با یکی از خدمه خانه بچه‌دار شده است، این زوج از یکدیگر جدا شدند.

 

شوارتزنگر و شوایور چهار فرزند به نام‌های کاترین، کریستینا، پاتریک و کریستوفر با هم دارند که از بین آن‌ها یک فرزند آرنولد شوارتزنگر، پاتریک، جا پای پدرش گذاشته و بعد از حضور در چندین فیلم به عنوان بازیگر کودک، موفق به ایفای نقش اصلی در فیلم «خورشید نیمه شب» شده است.

زندگی حرفه ای آرنولد شوارتزنگر

زندگی حرفه‌ای آرنولد فقط شامل بازیگری و حضورش در سینما نمی‌شود؛ او در بدنسازی و سیاست هم حضور پررنگی داشته است. در ادامه زندگی نامه آرنولد شوارتزنگر درباره حضور و فعالیت او در عرصه‌های مختلف صحبت می‌کنیم.

بدنسازی آرنولد شوارتزنگر

پیج اینستاگرام آرنولد شوارتزنگر

علاقه آرنولد به بدنسازی حرفه‌ای از خواندن یک مجله در مورد ریچ پارک، بازیگر نقش اول فیلم B-Level Hercules شروع شد و از آن‌جا بود که تصمیم گرفت به آمریکا مهاجرت کند و همانند ریچ پارک به یک قهرمان بدنسازی و ستاره فیلم تبدیل شود. در سن بیست سالگی سرانجام آرنولد موفق شد عنوان «مستر یونیورس» که معتبرترین عنوان بدنسازی آماتورها در آن زمان به حساب می‌آمد را ببرد و تبدیل به جوان‌ترین بدنسازی شود که این عنوان را از آن خود می‌کند.

همچنین بخوانید :

معرفی فیلم غول بزرگ مهربان The BFG (محصول۲۰۱۶)

آرنولد در سال 1968 به آمریکا مهاجرت کرد و در سال 1969 برای اولین بار روی استیج «مستر المپیا» که معتبرترین مسابقه بدنسازی حرفه‌ای به حساب می‌آید قدم گذاشت، اما رقابت را به قهرمان سه دوره این رقابت‌ها یعنی «سرجی الیوا» باخت. آرنولد در سال 1970 دوباره برای کسب عنوان مستر المپیا تلاش کرد و توانست در 23 سالگی بار دیگر تاریخ ساز شده و عنوان جوان‌ترین مستر المپیا را به نام خودش ثبت کند. او در طول دوران رقابت خود به عنوان بدنساز حرفه‌ای، هفت بار موفق شد که برنده عنوان مستر المپیا شود و از این نظر بعد از «رونی کلمن» و «لی هنی» که هرکدام 8 بار برنده مستر المپیا بوده‌اند، به صورت مشترک با «فیل هیث» در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

قد آرنولد شوارتزنگر

اما نقش آرنولد شوارتزنگر در بدنسازی فقط به عناوین قهرمانی وی خلاصه نشده و بسیاری وی را به عنوان پدر معنوی این ورزش می‌شناسند. آرنولد یکی از افرادی بود که با ورود به دنیای بازیگری، حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و نوشتن کتاب، به عمومی شدن ورزش بدنسازی بسیار کمک کرد. هم اکنون نیز دومین مسابقه معتبر بدنسازی بعد از مستر المپیا تحت نام «آرنولد کلاسیک» همه ساله برگزار می‌شود که علاوه بر رشته بدنسازی، از 70 رشته دیگر و نزدیک به 2000 ورزشکار میزبانی می‌کند

ورود به بازیگری و بهترین فیلمهای آرنولد

قد و وزن آرنولد

زمانی که آرنولد شوارتزنگر می‌خواست به دنیای بازیگری ورود کند، خیلی‌ها این کار را برای او غیر ممکن می‌دانستند. بسیاری از کارگردان‌ها و تهیه کنندگان بدن غول آسا، لهجه اتریشی و حتی فامیلی «شوارتزنگر» را مسخره کرده و به او می‌گفتند که هیچ شانسی در دنیای سینما نخواهد داشت.

اما آرنولد به دنبال رویای خود بود و سخت در این راه تلاش می‌کرد. وی علیرغم کار در ساخت و ساز، روزانه دو الی سه ساعت در باشگاه تمرین می‌کرد، به کالج می‌رفت و از ساعت 8 الی 12 شب نیز در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد. به گفته خود آرنولد، وی حتی در کلاس‌های حذف لهجه نیز شرکت می‌کرد تا بتواند کلمات انگلیسی را بهتر تلفظ کند.

زندگی نامه آرنولد از زبان خودش

بعد از چند نقش کوچک در فیلم‌های مختلف دهه هفتادی، سرانجام آرنولد در سال 1976 توانست با بازی در فیلم «گرسنه بمان» خود را به دنیای سینما معرفی کرده و به عنوان بهترین تازه وارد برای دریافت جایزه گلدن گلوب نامزد شد. به سبب فیزیک قوی، آرنولد شوارتزنگر ذاتا برای فیلم های اکشن مناسب بود و در ادامه فعالیت‌های خودش به عنوان بازیگر توانست در بسیاری از فیلم‌های اکشن پرفروش هالیوود به عنوان نقش اول بازی کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «کونان بربر»، «کونان نابودگر»، «ترمیناتور»، «ترمیناتور 2: روز قضاوت» و «ترمیناتور3: خیزش ماشین‌ها» اشاره کرد. البته فیلم‌هایی چون «کوماندو»، «درنده»، «مرد فراری»، «یاد آوری مطلق» و «دروغ‌های واقعی» نیز به عقیده خیلی‌ها از جمله بهترین فیلم‌های اکشنی هستند که آرنولد در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.

فرزند آرنولد شوارتزنگر

شوارتزنگر در بازگشت خود به سینما بعد از جدایی از سیاست (در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت) در سری فیلم‌های «بی مصرف‌ها» با بازیگرانی همچون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، جت لی و بروس ویلیس همبازی شد و در سال 2019 نیز در نسخه جدید ترمیناتور تحت عنوان «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» ایفای نقش کرد. جدیدترین فیلم آرنولد نیز Kung Fury II: The Movie است که قرار است در سال 2022‌ منتشر شود.

ورود به سیاست و فرمانداری کالیفرنیا

قد آرنولد در جوانی

در سال 2003 بود که آرنولد تصمیم گرفت دامنه موفقیت خود را به سیاست نیز گسترش دهد. در این سال وی به عنوان یک سیاستمدار جمهوری خواه در انتخاباتی ویژه موفق شد به عنوان فرماندار ایالت کالیفرنیا انتخاب شود. فرماندار جدید به اهالی این ایالت که با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند وعده داد که وضعیت با ثبات اقتصادی را به آن‌ها بازمی‌گرداند.

آرنولد به عنوان فرماندار کالیفرنیا تلاش کرد تا با راه اندازی کسب و کارهای جدید به وضعیت اقتصادی ایالت کمک کرده و همچنین بسیار در زمینه محافظت از محیط زیست فعالیت کرد. او در سال 2006 خیلی راحت انتخابات دوم خود را نیز پیروز شد. آرنولد همیشه از رئیس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا «رولاند ریگان» که سابقه فرمانداری کالیفرنیا را نیز داشت به عنوان الگوی خود در سیاست یاد می‌کند. سکان داری آرنولد شوارتزنگر در دفتر فرمانداری ایالت کالیفرنیا در سال 2011 به پایان رسید و ترمیناتور اعلام کرد که قصد دارد از دنیای سیاست کنار کشیده و به بازیگری برگردد.

فیلم شناسی آرنولد شوارتزنگر

عکس های آرنولد شوارتزنگر

 

پیش از این درباره ورود شوارتزنگر به عرصه بازیگری صحبت کردیم و بهترین فیلم‌های او را نام بردیم. در این بخش می‌توانید نگاهی به فیلم‌های این اسطوره و برخی از جزئیات آن‌ها داشته باشید.

 

سال انتشارنام فیلمنقشکارگردانامتیاز IMDb
1970 Hercules in New York هرکول آرتور آلن سیدلمن 3.3
1976 Stay Hungry جو سانتو باب رافلسون 5.6
1979 The Villain غریبه جذاب هال نیدهام 5.3
1979 Scavenger Hunt لارس (حضور افتخاری) مایکل شولتز 5.8
1982 Conan the Barbarian کونان جان میلیوس 6.9
1984 Conan the Destroyer کونان ریچارد فلایشر 5.9
1984 The Terminator ترمیناتور جیمز کامرون 8.1
1985 Red Sonja لرد کالیدور ریچارد فلایشر 5.1
1985 Commando سرهنگ جان ماتریکس مارک ال. لستر 6.7
1986 Raw Deal کلانتر مارک کامینسکی / جوزف برنر جان اروین 5.5
1987 Predator سرگرد آلن شیفر جان مک‌تیرنان 7.8
1987 The Running Man بنجامین ریچاردز (بن) پل مایکل گلیسر 6.6
1988 Red Heat کاپیتان ایوان دانکو والتر هیل 6.1
1988 Twins جولیوس بندیکت ایوان ریتمن 6.1
1990 Total Recall داگلاس کواید / کارل هایزر لن وایزمن 6.2
1990 Kindergarten Cop کارآگاه جان کیمبل ایوان ریتمن 6.2
1991 Terminator 2: Judgment Day ترمیناتور جیمز کامرون 8.6
1993 Dave خودش (حضور افتخاری) ایوان ریتمن 6.8
1993 Last Action Hero کارآگاه جک اسلیتر جان مک‌تیرنان 6.4
1993 Beretta’s Island خودش (حضور افتخاری) مایکل پریس 2.7
1994 True Lies هری تسکر جیمز کامرون 7.3
1994 Junior دکتر الکس هسه ایوان ریتمن 4.7
1996 Eraser جان کروگر (اریزر) چاک راسل 6.1
1996 Jingle All the Way هاوارد لنگستون برایان لوانت 5.7
1997 Batman & Robin دکتر ویکتور فرایز / آقای فریز جوئل شوماخر 5.8
1999 End of Days کارآگاه جریکو کین پیتر هایمز 3.7
2000 The 6th Day آدام گیبسون راجر اسپاتیس‌وود 5.9
2002 Collateral Damage کاپیتان گوردون بروئر اندرو دیویس 5.5
2003 Terminator 3: Rise of the Machines ترمیناتور جاناتان موستو 6.3
2004 Around the World in 80 Days شاهزاداه هاپی (حضور افتخاری) فرانک کوراکی 5.8
2005 The Kid & I خودش (حضور افتخاری) پنه‌لوپه اسفریس 5.2
2010 The Expendables ترنچ موزر (حضور افتخاری) سیلوستر استالونه 6.4
2012 The Expendables 2 ترنچ موزر سیمون وست 6.6
2013 The Last Stand کلانتر ری اونز کیم جی وون 6.3
2013 Escape Plan امیل راتمیر / ویکتور منهایم مایکل هافستروم 6.7
2014 Sabotage جان وارتون دیوید ایر 5.7
2014 The Expendables 3 ترنچ موزر پاتریک هیوز 6.1
2015 Maggie وید هنری هابسون 5.6
2015 Terminator Genisys ترمیناتور آلن تیلور 6.3
2017 Aftermath ویکتور الیوت لستر 5.6
2017 Wonders of the Sea 3D خودش (گوینده) ژان-ژاک مونتلو / ژان-میشل کوستاو 6.5
2017 Killing Gunther گانتر تاران کیلام 4.8
2019 Viy 2: Journey to China جیمز هوک اولگ استپچنکو 4.7
2019 Terminator: Dark Fate ترمیناتور / کارل تیم میلر 6.2

جوایز و افتخارات آرنولد شوارتزنگر

همسر آرنولد

 

آرنولد شوارتزنگر در طول دوران حرفه‌ای خود بارها و بارها در زمینه‌های مختلف جوایزی معتبری برنده شده و افتخارات بیشماری کسب کرده است که اشاره به همه آن‌ها شاید نیازمند یک مقاله جداگانه باشد. مهم‌ترین جوایز و افتخاراتی که آرنولد در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده به شرح زیر هستند:

همچنین بخوانید :
  • برنده هفت عنوان مستر المپیا
  • برنده چهار عنوان مستر یونیورس
  • برنده جایزه گلدن گلوب 1977
  • ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود
  • برنده جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی 1992
  • برنده جایزه مشاهیر بین‌المللی ورزش سال 2012
  • برنده جایزه مشاهیر WWE در سال 2015
  • دریافت مدال افتخار خدمات جمهوری اتریش 1993
  • دریافت دو مدال لژیون دونور سال‌های 2011 و 2017
  • برنده جایزه امپایر 2014
  • برنده جایزه دوربین طلا در سال‌های 1997 و 2015
  • جایزه آیکون طلایی جشنواره فیلم زوریخ در سال 2015

منبع:پلازا

  انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 28
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل کاربردی" می باشد. 1402 - 1395

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما