فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.همواره پشتیبان شما هستیم پشتیبانی فقط جهت پیامک برای رفع مشکل( بدون تماس ) : 09390498127-وات ساپ و تلگرام جهت پشتیبانی: 09390498127 به علت مشکلات اقتصادی ملت شریف ایران قیمت فایلها را کاهش و تخفیف تا 50 درصدبرای فایلهای دانشجویی ، انگیزشی و کتابهای فوق کمیاب لحاظ شده است برای#ایرانی-خوشحال

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هنر

کارت ویزیت

داستان و رمان

کتابهای نایاب

برنامه

تبلیغات

پشتیبانی

قوانین سایت

همکاری در فروش

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 277
  • بازدید دیروز : 521
  • بازدید کل : 1474022

معرفی کتاب علم ثروتمند شدن یا موفقیت مالی از طریق تفکر خلاق نوشته والاس وتلز


معرفی کتاب علم ثروتمند شدن یا موفقیت مالی از طریق تفکر خلاق نوشته والاس وتلز

کتاب علم ثروتمند شدن در 15 فصل نوشته شده است که در ادامه بطور خلاصه به آنها خواهیم پرداخت:

فصل اول: حق ثروتمند شدن

در اولین فصل خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن به این نکته می پردازیم که هیچ فردی نمی تواند به بالاترین مرتبه ارتقاء استعداد و کمال برسد مگر اینکه مقداری پول هم در کنار آنها داشته باشد. ثروتمند واقعی بدین معنی نیست که انسان در حد پایینی ارضاء شود. هیچ فردی نباید به کم قانع باشد در صورتی که بتواند بیشتر استفاده کند و لذت ببرد. انسانی که همه چیزهایی را که برای زندگی در طول عمرش لازم است را داشته باشد، ثروتمند است و هیچ فردی بدون داشتن پول نمی تواند همه چیزهایی را که می خواهد داشته باشد.

3 انگیزه برای زندگی وجود دارد: ما برای بدن، ذهن و روح زندگی می کنیم. هیچکدام از این سه انگیزه از دیگری برتر و مقدس تر نیست. هیچ فردی حق ندارد که فقط برای روح خود زندگی کند و ذهن و جسم را فراموش کند. هیچ کسی نمی تواند واقعا شاد باشد مگر اینکه بدنش بتواند همه کارکردهایش را بخوبی انجام دهد. انسان نمی تواند بدون غذای مناسب، لباس خوب و آزادی در طول زندگی خود جسم سالمی داشته باشد. استراحت و سرگرمی برای داشتن زندگی فیزیکی ضروری است.

همچنین انسان نیمی تواند بدون داشتن مطالعه و مسافرت و همنشینی با دانشمندان ذهن پرباری داشته باشد. برای داشتن ذهنی پربار باید به زیبایی های عالم و هنر توجه کند. انگیزه سوم برای زندگی، تکامل روح است. باور کنید فقر جلوب بروز عشق را می گیرد. انسانی که هیچ چیز برای بخشیدن ندارد، نمی تواند جایگاه خود را بعنوان یک همسر، شهروند و یا انسان پر کند.

 

“اگر شما یک زن و یا مرد نرمالی باشید، نمی توانید به ثروت دست یابید.”

 

فصل دوم: علم ثروتمند شدن

علم ثروتمند شدن علمی است که مانند جبر و ریاضی یک علم دقیق است. قوانین خاصی در آن دخالت دارد که اگر فردی از آن تبعیت کند، یقینا ثروتمند می شود. کسب پول و دارایی در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کارها به روش خاصی انجام گیرد.

” بر طبق یک قانون طبیعی، علت های مشابه، نتایج مشابه دارند. بنابراین هر مرد و زنی که کارها را به این روش خاص انجام دهد، ثروتمند می شود.”

ثروتمند شدن معلول به محیط نیست. حتما افرادی را در یک شهر و یا اداره یکسان دیده اید که یکی از آنها غنی و دیگری فقر است. ما با مطالعه زندگی افراد ثروتمند به این نتیجه رسیدیدم که آنها دارای هوش و استعداد متوسطی هستند اما کارها را به نحوی متفاوت انجام می دهند.

 

” اگر فردی در شهر شما توانسته ثروتمند شود، شما نیز می توانید.”

 

فرمول ثروتمند شدن عبارتست از انجام کارهایی که به آن علاقه زیادی دارید. همچنین شما در کاری که با محل زندگی شما سازگاری دارد بهتر عمل خواهید کرد. لازم نیس وارد شغل هایی شوید که خاص هستند بلکه باید آنها را به روش خاصی انجام دهید.


فصل سوم: آیا این فرصت انحصاری است

ممکن است فرصت انجام برخی کارها از شما گرفته شود، ولی مسیرهای دیگری به روی شما باز است. برخی باور دارن فرصت ها تمام شده و افراد دیگر همه فرصت ها را تسخیر کرده اند. باید بر اصل فراوانی باور داشته باشید و بدانید در کشوری مانند آمریکا یا هر جای دیگر آنقدر مصالح و منابع است که برای هر خانواده بتوان یک ساختمان به اندازه کنگره آمریکا ساخت. همچنین می تواند آنقدر میوه و ملزومات کشاورزی تولید کرد که همه افراد دنیا بتوانند غذا و زندگی خوبی داشته باشند، بهتر از آن چیزی که سلیمان در دوره پادشاهی اش به آن رسیده است.

طبیعت پیرامون ما یک انبار سرپوشیده از ثروت هاست و عرضه آن هیچ گاه کاهش نمیابد. زمانی که خاک حاصلخیزی خود را از دست می دهد، دوباره قوت و حاصلخیزی خود را باز می یابد.

“جهان هستی که یک تجلی بزرگ از حیات است، همیشه بدنبال حیات بیشتر و کارکردهای کامل تراست. “

فصل چهارم: اولین اصل ثروت اندوزی

فصل چهارم از کتاب علم ثروتمند شدن روی یک اصول حیاتی تمرکز دارد” ماده بدون فرم، بر طبق اندیشه هایش حرکت می کند. هر فرم و فرآیندی که شما در طبیعت می بینید، تجلی آشکار یک اندیشه در ماده بدون فرم است. زمانی که ماده اولیه بدون فرم روی یک فرم فکر می کند، آن فرم را بخود می گیرد و موقعی که به حرکت فکر می کند، آن حرکت را بوجود می آورد. این راهی است که همه اشیاء توسط آن خلق می شوند.”

” هر نوع فکری در مورد یک فرم، باعث تشکیل آن می شود.”

فرض کنید من قصد دارم خانه دار شوم: تفکر بر روی یک خانه، روی ماده تاثیر می گذارد. ممکن است باعث تشکیل فوری آن خانه نشود ولی باعث تغییر جهت نیروهای فعال در تجارت و کسب و کار به سمت کانال هایی می شود که باعث بدست آوردن خانه می شود. دیر یا زود خواهید دید خانه ای که در ذهن با آن زندگی کرده اید ساخته خواهد شد.

 

” خانه مستقیما از ماده اولیه ساخته میشود بدون اینکه منتظر فرآیند کند جهان باشد”

 

نکته مهم: انسان یک کانون تفکر است و میتواند فکر کند. برای آنکه بتواند یک شی را با دست هایش شکل دهد، باید آنرا در فکرش ایجاد کند. انسان نمی تواند بدون آنکه تصوری در مورد یک چیز داشته باشد، آن چیز را بوجود آورد.

فرض کنید یک گل بی شکل در جلوی خود دارید و می خواهید آنرا تبدیل به یک ظرف سفالی کنید. آیا بدون داشتن یک شکل و ساختاری از یک ظرف سفالی می توانید آنرا درست کنید؟ قطعا جواب خیر خواهد بود. اگر بدنبال خرید خودرو باشید اما تصوری از آنرا نداشته باشید هم چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

این جملات را چندین بار بخوانید:

این اصول کالی ثروتنمد شدن است لطفا این اصول را بارها و بارها بخوانید و از بر کنید. تضمین می کنم با عمل به آنها زندگی شما دگرگون خواهد شد زیرا به یک خودآگاهی در خلق خواسته ها می رسید:

” یک ماده اولیه وجود دارد که همه چیز از آن ساخته شد است. این ماده در حالت اولیه اش در فواصل میانی جهان نفوذ کرده و آنها را پر کرده است. یک اندیشه روی این ماده اولیه، بوجود می آید. شما باید به این ماده در ذهن خود شکل دهید و شیئی را مجسم کنید. آنقدر روی این مفهم تمرکز کنید که در ذهنتان تثبیت شود و تبدیل به عادت فکری شما شود.”

 

فصل پنجم: افزایش حیات – بهبود در زندگی

از خامی بیرون بیایید زیرا یک ماده آگاه دارای حیات است و برای اینکه حیات داشته باشید باید علاقه ذاتی برای ترقی و بهبود زندگی را در خود زنده نگه دارید. یک دانه وقتی در زمین کاشته می شود، شروع به فعالیت کرده و در جریان زندگی بیش از هزاران دانه تولید می کند. از اینرو هوش و تفکر نیز نیاز مشابهی به رش مستمر دارد.

آن چیزی که شما را علاقمند به داشتن پول می کند، باید مانند همان چیزی باشد که موجب رشد گیاه میشود. خواست خدا این است که شما ثروتمند شوید زیرا از این راه بهتر می تواند خود را آشکار کند. شما به خاطر این ثروتمند نمی شوید که یک زندگی حیوانی داشته باشید، همچنین برای لذت های فکری نیز ثروتمند نمی شوید. بخاطر کمک به دیگران و لذات روحی نیز ثروتمند نمی شوید زیرا در این صورت نیز انگیزه های شما از بین خواهند رفت. شما به این دلیل ثروتمند می شوید که بخورید، باشامید و شاد باشید و ذهن خود را تغذیه کنید. همچنین میر بورزید و به انسانها یاری برسانید.

” یادتان باشد از تفکر رقابت دوری کنید. شما باید بدنبال خلق کردن باشید نه به دنبال رقابت برای چیزی که خلق شده است.”

شما نباید دیگران را محروم کنید.

شما نباید وارد معاملات خطرناک شوید.

شما نباید از راه تقلب نفع ببرید.

ثروت ایی که بوسیله رقابت محافظت میشوند، هیچ وقت راضی کننده و دائمی نیستند. این نوع ثروت ها امروز متعلق به شماست و فردا در اختیار فرد دیگریست. هرگز نباید به فکر لحظه ای باشید که در آن عرضه محدود می شود.

فصل ششم: چگونه ثروت به شما رو می آورد؟

در ادامه خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن +دانلود به 10 فصل دیگر خواهیم پرداخت و در پایان می توانید نسخه کتاب را دانلود کنید

منظور من از وارد نشدن در معاملات خطرناک، آن دسته از معاملاتی است که غیر منصفانه است و نگاه برد-برد در آن وجود ندارد. فرض کنید من یک تابلوی نقاشی دارم که هزاران دلار ارزش دارد. اگر من این تابلو را به یک اسکیمو بدهم و از او یک دست لباس به ارزش 70 دلار دریافت کنم، کار منصفانه ای نبوده زیرا او نمیتواند از این تابلو استفاده کند. حال فرض کنید من یک اسلحه به او بدهم. در این صورت معامله خوببی صورت گرفته است زیرا او می تواند از اسلحه استفاده کند.

اگر خودرویی را می خواهید، طوری فکر کنید که انگار ساخته شده است. بیاد داشته باشید که ماده دارای فکر در بین همه چیز است و با همه مشارکت می کند و می تواند برهر چیزی تاثیر بگذارد. علاقه ماده داریا فکر به زندگی بهتر و کاملتر باعث شده است که قبل از این هم خودروهایی بوجود بیایند پس با خیالی مطمئن تر این خواسته را مطرح کنید.

” خداوند انسانی را می خواهد که مانند او خلق کنید. دستانی را می خواهد که ساختمان های شگفت انگیز بسازد و آهنگ های خدایی بنوازد. پاهایی را می خواهد که فرمانش را اجرا کند و چشم هایی که زیبایی ها را ببیند. انسان ها هنوز بر این نکته عقیده دارند که فقر و قربانی کردن خود باعث خوشنودی خداوند می شود. از نظر آنها فقر جزئی ضروری در جهان است. به نظر آنها خداوند کار خودش را تمام کرده و آنچه را می خواسته بوجود آورده و اکثر مردم باید فقیر بمانند زیرا به مقدار کافی پیرامون آنها قرار ندارد.آنها از اینکه دنبال ثروت باشند، شرم می کنند و به قدری می خواهند که احساس راحتی کنند.”

 

فصل هفتم: شکر گذاری

پس دانستیم اولین گام در ثروتمند شدن این است که باید تصاویر ذهنی، خود را به سمت ماده بدون فرم هدایت کنید. از سوی دیگر باید بدانید: 1- یک ماده دارای فکر وجود دارد که همه چیز از آن ناشی می شود. 2- این ماده آنچه را بخواهید برای شما فراهم می کند. 3- شما می توانید با یک احساس شکر گزاری عمیق، خودتان را با این ماده مرتبط سازید.

تمامی افرادی که زندگی خود را به روشی غیر از این روش سامان می دهند، در فقر می مانند. آنها با شکست در امر شکر گزاری ارتباط خود را با خدا از دست می دهند. درک این مطلب خلیل ساده است که هر چه به منبع ثروت نزدیکتر باشیم، ثروت بیشتری را بدست خواهیم آورد. همچنین روحی که اغلب شکر گزار است بیشتر از ارواح و انسانهای دیگر با خداوند در ارتباط است.

 

هر چه در زمان دریافت چیزهای خوب با شکرگزاری بیشتری ذهن خود را به ماده برتر وصل کنیم، چیزهای خوب بیشتری دریافت خواهیم کرد و آنها با سرعت بیشتری به سمت ما می آیند.

 

فصل هشتم: تفکر به شیوه خاص

در ادامه فصل ششم می گویم اگر چیزی می خواهید بصورت واضح آنرا تصور کنید. کافی نیست که فقط علاقه ای کلی به ثروت داشته باشید، هر فردی چنین علاقه ای دارد. کافی نیست فقط بخواهید به مسافرت بروید، ماشین خوب بخرید و… همه افراد چنین علایقی دارند. فرض کنید برای دوستی می خواهید نامه ای بنویسید. آیا تمام حروف الفبا را برای او می فرستید تا هر پیامی را که دوست داشت بسازد؟ شما نمی توانید با ارسال علایق مبهم به جهان، انتظار مورد علاقه را دریافت کنید.

لازم نیست از تکنیک های مختلف تمرکز استفاده کنید. کافیست بدانید چه می خواهید و روی آن تمرکز کنید. ” ایمان داشته باشید، آنچه را در زمان نیایش طلب می کنید، دریافت خواهید کرد. شما باید آنها را داشته باشید. (مسیح )

فصل نهم: چگونه اراده خود را به کار گیریم؟

لطفا خواسته های خود را به دیگران تحمیل نکنید حتی اگر باور دارید به صلاح اوست زیرا شما مصلحت را نمی دانید. همانطور که نمی توانید خورشید را مجبور به طلوع کنید، دیگر ان را نیز نمی توانید مجبور کنید که طبق خواسته شما عمل کنند. ماده بدون فرم دوست شماست و علاقمند است که شما را به خواسته هایتان برساند، برای ثروتمند شدن فقط لازم است از خود بخواهید.

توان ذهنی تان را در مورد خودتان بکار گیرید زیرا این بهترین کار است. هرچه باور و ایمان شما محکم تر باشد، زودتر ثروتمند خواهید شد. زمانی که این تصویر در دنیا منتشر شود همه چیز در راستای تحقق بخشیدن به آن حرکت می کند. تمامی موجودات زنده و همه چیز به حرکتی در می آیند. همچنین شما می توانید این را با فرستادن یک سیگنال منفی امتحان کنید. همانطور که باور مثبت باعث حرکت خیر و برکت به سمت شما می شوند، شک و ضعف نیز باعث دور شدن آنها از شما می شود.

در دنیا همه مسائل بصورت “جفت” آفریده شده اند. مانند خیر و شر، زشت و زیبایی، فقر و غنا و… حال اگر تصویر ذهنی شما را فقر در بر گرفته باشد، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که به ثروت برسید؟ کتاب علم ثروتمند شدن کمک می کند چنین افکار یرا در خود بپرورانید. فقرا را با تاسیس خیریه ها بدبخت تر نکنید. آنها نیاز به انگیزه دارند. به آنها ثابت کنید که می توانند ثروتمند شوند.

” هر فردی که بواسطه رقابت ثروتمند می شود، نردبانی را که با آن بالا رفته است را پشت سر خود می اندازد و دیگران را در فقر می گذارد ولی فردی که بواسطه خلاقیت و آفرینش، ثروتمند می شود راهی را برای هزاران نفر باز می کند تا از او تبعیت کنند و به آنها انگیزه می دهد که به همان طریق رفتار کنند.”

فصل دهم: استفاده بیشتر از اراده

کار مردگان را به مردگان واگذار کنید. شما باید خود را علاقمند به جهانی کنید که در حال ثروتمند شدن است. ثروتمند شدن بهترین هدفی است که شما می توانید در زندگی داشته باشید. زیرا تمامی چیزهای دیگر را در بر می گیرد.

” در فضای رقابتی، هرگونه تلاش برای کسب ثروت تلاشی برای اعمال قدرت روی دیگران است. ولی تا زمانی که وارد ذهن خلاق شویم، همه چیز تغییر می کند.”

برخی از مردم به این دلیل فقیر می مانند که فکر می کند ثروت برای آنها نیست. برخی دیگر آنقدر درگیر مسائل ذهنی و علمی هستند که نمی دانند چه راهی را انتخاب کنند. ارزش انجام یک کار کوچک از دانستن هزار تئوری بیشتر است. کتاب علم ثروتمند شدن ر اهر روز بخوانید و به سایر سیستم های تئوریک فکر نکنید. البته پس از ثروتمند شدن می توانید به آنها بپردازید.

علاوه بر این بررسی موضوعات اسرار آمیز را به تاخیر بیاندازید و وارد مطالعات روح گرایی، عرفانی و مطالب مشابه نشوید.

فصل یازدهم: اقدام به شیوه ای خاص

در فصل یازدهم کتاب علم ثروتمند شدن به نیروی فکر می پردازیم. فکر یک نیروی خلاق است و باعث فعال شدن قدرت خلاقیت می شود. فکر کردن به روش خاص ثروت را برای شما به ارمغان می آورد. تحت تسلط و اراده برتر، رفتارهای انسان به نحوی سازماندهی می شود که برخی از آنها طلا را برای شما استخراج می کنند. همچنین معاملات و کسب و کارهای خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید آنرا در زمانی که بسوی شما می آیند دریافت کنید. فکر شما باعث می شود که موجودات زنده و غیر زنده طوری عمل کنند که آنچه می خواهید به سمت شما بیاید.

اما در این بین عملکرد و رفتار شخصی شما باید طوری باشد که بتواند آن چیز را دقیقا در زمانی که به شما می رسد، دریافت کنید. شما آن چیز را بعنوان خیریه دریافت نمی کنید یا از راه دزدی بدست نمی آورسد. شما باید در قبال پولی که از دیگران می گیرید، بیشترین خدمات و استفاده را به آنها برسانید. استفاده عملی از افکار شامل ایجاد یک تصویر ذهنی واضح و روشن از آنچه می خواهید و نگهداری این تصویر در ذهن با هدف واقعی کردن آن می باشد.

” کار شما هدایت و مدیریت فرآیندهای خلاق نیست. تمامی آنچه شما باید انجام دهید، این است که: تصویر ذهنی خود را بصورت مداوم در ذهن داشته باشید، به هدف خود بچسبید و ایمان و شکرگزاری خود را حفظ کنید.”

” و شما با دادن آنچه متعلق به دیگران است، می توانید آنچه را متعلق به شماست به دست بیاورید.”

قرار نیست که کیف جیبی شما تبدیل به یک کیف شانس شود که بدون اینکه هیچگونه تلاشی بکنید همیشه پر از پول باشد. این همان اصل اساسی در علم کسب ثروت است.

فصل دوازدهم: رفتار کارآمد

شما زمانی می توانید پیشرفت کنید که فراتر از موقعیت فعلی خود باشید و هیچ فردی نمی تواند از موقعیت فعلی خود فراتر رود مگر اینکه هیج یک از کارهای مربوطه به موقعیت فعلی خود را نیمه تمام رها نکند. اگر امروز کاری برای انجام دادن وجود داشته باشد و آنرا انجام ندهید، در تمامی مواردی که به این کار مربوط شکست می خورید.

لزومی ندارد بیش از حد کار کنید. همچنین لزومی ندارد که به صورت کورکرانه به دنبال این باشید که بیشترین تعداد ممکن از کارها را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. لزومی ندارد که کار فردا را امروز انجام دهید. توجه داشته باشید تعداد کارها مهم نیست بلکه کیفیت انجام آن مهم است و کارایی انجام هر یک از کارها بصورت جداگانه شما را به موفقیت می رساند.

هر فعالیت به تنهایی یک موقعیت یا یک شکست است.

هر فعالیت به تنهایی، کارآمد یا ناکارآمد است.

زمانی که تمامی فعالیت های شما ناکارآمد است، هر چه بیشتر فعالیت کنید، بدتر است.

فصل سیزدهم: آغاز یک تجارت موثر- وارد شدن به شغل مناسب

موفقیت در هر شغلی بستگی به این دارد که شما چه میزان از استعداد و توانایی های خود در آن بهره مند باشید. استعدادهای مختلف به منزله ابزار هستند. داشتن ابزار مناسب ضروری است اما لازم است این ابزار به روش صحیح به کار گرفته شود. شما در هر شغلی می توانید ثروتمند شوید زیرا اگر توانایی های مورد نیاز آن را نداشته باشید، میتوانید آنرا کسب کنید.

” زندگی یعنی انجام دادن آنچه دوست داریم.”

علاقه مظهر توانایی است و علاقه شدید به انجام یک کار، دلیلی بر وجود استعداد و توانایی بالا برای انجام آن کار است. فقط این استعداد باید پرورش یابد و بکار گرفته شود. زمانی که از رقابت بیرون بیایید خواهید دید که لازم نیست با عجله کار کنید. اگر موقعیتی گرفته شود، جای بهتری به شما خواهد رسید. در زمان های دودلی بیاد داشته باشید که بهترین چیز شکرگزاری است.

اشتباهات یا از فعالیت عجولانه ناشی می شوند یا از دودلی و ترس. هر زمان که خود را عجول یافتید کمی مکث کنید و ذهن خود را روی هدف متمرکز کنید و بخاطر اینکه در حال دستیابی به آن هستید، شکرگزار باشید.

فصل چهاردهم: احساس پیشرفت و ترقی

این بخش برای کاربران ویژه سایت می باشد برای خرید و دانلود کتاب بصورت کامل بروی تصویر کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 152

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل کاربردی" می باشد. 1402 - 1395

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما