فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی

فروشگاه فایل کاربردی در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.همواره پشتیبان شما هستیم پشتیبانی فقط جهت پیامک برای رفع مشکل( بدون تماس ) : 09390498127-وات ساپ و تلگرام جهت پشتیبانی: 09390498127 به علت مشکلات اقتصادی ملت شریف ایران قیمت فایلها را کاهش و تخفیف تا 50 درصدبرای فایلهای دانشجویی ، انگیزشی و کتابهای فوق کمیاب لحاظ شده است برای#ایرانی-خوشحال

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

هنر

کارت ویزیت

داستان و رمان

کتابهای نایاب

برنامه

تبلیغات

پشتیبانی

قوانین سایت

همکاری در فروش

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 327
  • بازدید دیروز : 346
  • بازدید کل : 1490047

همه چیز از اپرا وینفری | زندگی نامه، جملات زیبا


همه چیز از اپرا وینفری | زندگی نامه، جملات زیبا

زندگی نامه اپرا وینفری:

اپرا گِیل وینفری (Oprah Gail Winfrey) متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی، تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برندهٔ جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است. اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه‌بندی شده‌است. او فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده و بزرگترین خیّر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا به‌شمار می‌رود. 

 

اپرا وینفری یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجریان تلویزیونی جهان است که به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی تبار قرن بیستم نیز معرفی شده است. وی همچنین یکی از بزرگ ترین نیکوکارها و خیرین سیاهپوست آمریکا می باشد که کارهای خیرخواهانه فراوانی را در زمینه های مختلف انجام داده است و بر اساس برخی ارزیابی ها اپرا وینفری با نفوذترین زن در سراسر جهان شناخته می شود.

 

دوران کودکی اپرا وینفری

 

اپرا گِیل وینفری در ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می سی سی پی یکی از ایالت های جنوب آمریکا به دنیا آمد. پدرش «ورنن وینفری» نام داشت و در ارتش کار می کرد. مادرش «ورنیتا لی» هم خدمتکار بود. زمان تولد اپرا، مادرش ۱۸ ساله و پدرش ۲۰ ساله بود. وی تا سن شش سالگی با مادربزرگش در یکی از روستاهای می سی سی پی زندگی می کرد. مادربزرگش به او خواندن و نوشتن را یاد داد به گونه ای که در سن سه سالگی می توانست انجیل و سرودهای مذهبی را از حفظ بخواند.

 

دوران نوجوانی اپرا وینفری

 

پس از آن تا سن ۱۲ سالگی به همراه مادرش در شهر میلواکی زندگی کرد. در دوران کودکی مورد آزار و اذیت های فراوانی قرار گرفت، اگرچه بسیار از درون رنج می برد ولی هیچ وقت در مورد آن با کسی صحبت نکرد. با وجود تمام مشقت هایی که متحمل می شد، موفق شد دو دوره مدرسه را جهشی پشت سر بگذارد و به دانش آموز مورد علاقه ی معلم ها تبدیل شود.

 

او زمانی که ۱۳ ساله شد برای ادامه تحصیل در مدارس معتبر سفیدپوستان در حومه ی شهر کمک هزینه دریافت کرد. ولی به خاطر بضاعت کمی که داشت قادر نبود مانند هم کلاسی هایش به داخل شهر برود و به گشت و گذار بپردازد.

 

پس از مدتی مانند بسیاری از جوانان دهه ۱۹۶۰ سرکش شد و از خانه فرار کرد. مادرش که از دست او مستاصل شده بود ابتدا قصد داشت او را به کانون اصلاح و تربیت بسپارد ولی ظرفیت مدرسه پر شده بود. به همین خاطر هیچ راهی برای او باقی نماند جز این که از این به بعد تربیت اپرا را به پدرش واگذار کند. نزد این گونه بود که در سال ۱۹۷۱ اپرا وینفری نزد پدرش در نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا رفت.

 

اپرا ضربه های سختی خورده بود و مورد آزارهای فراوانی قرار گرفته بود، با خودش عهد کرد که زندگی اش را تغییر دهد. پدرش هم که یک ارتشی سختگیر و بسیار با انضباط بود، تصمیم گرفت تا جایی که می تواند او را یاری دهد تا بتواند زندگی اش را متحول کند.

 

یک تصمیم جدی و آغاز تحول در زندگی اوپرا وینفری

ابتدا تصمیم گرفت ادامه تحصیل بدهد و پدرش هم در این راه او را بسیار تشویق کرد تا همیشه بهترین باشد، از این رو مجبور شده بود در هر هفته یک کتاب بخواند و در مورد آن مطلبی بنویسد. از آن جایی که اوپرا دانش آموز ممتازی بود، توانست در رای گیری های مدرسه به عنوان محبوب ترین دانش آموز دختر معرفی شود، به همین خاطر به تیم سخنرانی مدرسه ملحق شد. سپس در مسابقات ملی شرح نمایش شرکت کرد و نفر دوم شد.

 

ورود به دانشگاه

پس از برنده شدن در مسابقه سخنرانی موفق شد یک کمک هزینه برای ورود به دانشگاه ایالتی تنسی را به دست آورد که موسسه ای قدیمی برای سیاه پوستان بود. اوپرا در آن جا رشته ی ارتباطات و هنرهای کلامی را انتخاب کرد و ادامه تحصیل داد. وی شغل رسانه ای خود را از ۱۷ سالگی شروع کرد و در حالی که دانشجو هم بود به صورت نیمه وقت گزارشگر رادیویی نشویل شد. همچنین در سن ۱۸ سالگی توانست جایزه دختر شایسته تنسی را از آن خود کند.

 

آغاز فعالیت های حرفه ای اپرا وینفری

در همان اوایل ورود به دانشگاه برای دو نمایش دو جایزه دریافت کرد. در سال ۱۹۷۶ تبدیل رسما به یک مجری خبر تلویزیونی در بالتیمور تبدیل شد. و پس از گذشت دو سال به جز گویندگی و گزارشگری به اجرای برنامه ای تلویزیونی هم مشغول شد که بسیار موفقیت آمیز بود.

پس از آن در سال ۱۹۸۳ برنامه صبح گاهی ای ام شیکاگو را اجرا کرد. این برنامه رقیب برنامه ی بسیار پرطرفدار دانا هیو بود و در کمتر از یک سال به پربیننده ترین برنامه ها تبدیل شد. این برنامه در سال ۱۹۸۵ پس از گسترش به «شوی اپرا وینفری» تغییر نام داد.

اپرا وینفری در همان سال برای ایفای نقش در فیلم رنگ ارغوان به کارگردانی استیون اسپیلبرگ انتخاب شد و به خاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه ی اسکار برای نقش مکمل زن شد، و همچنین از او برای بازی در فیلم پسر بومی قدردانی فراوانی شد.

 

فعالیت های خیرخواهانه اپرا وینفری

اپرا وینفری در سال ۱۹۹۱ قبل از آن که کمیسیون قضایی سنای آمریکا قانون حمایت از کودکان را تصویب کند، تصمیم گرفت یک پایگاه اطلاعاتی از محکومان آزارهای جنسی کودکان ایجاد کرده و شروع به فعالیت نماید.

 

شوی تلویزیونی اپرا وینفری

 

نخستین بار در سال ۱۹۸۶ برنامه اپرا به صورت سراسری در آمریکا پخش شد، این برنامه تا سال ۲۰۱۱ به مدت ۲۵ سال ادامه داشت و در سال های آخر در بیش از ۱۴۵ کشور جهان پخش می شد.

 

شوی تلویزیونی اپرا توانست تغییرات بزرگ و بنیادینی در ژانر گفتگوهای تلویزیونی ایجاد کند به گونه ای اپرا یکی از تاثیرگذارترین زنان در آمریکا و همچنین ثروتمندترین زن سیاهپوست در سراسر جهان شناخته شود.

 

علاقه ی زیاد اپرا به بازیگری باعث شد که در سال ۱۹۸۶ موسسه فرهنگی هنری هارپو را تاسیس کند. هارپو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان برنامه های تلویزیونی است. اپرا در سال ۱۹۸۸ جایزه موفقیت در زندگی را دریافت کرد.

 

اپرا وینفری در ژانویه ۱۹۸۷ سه جایزه ی امی را به خاطر بهترین اجرا، برنامه گفتگو و کارگردانی دریافت کرد، سال بعد هم موفقیت او مجدد تکرار شد و جایزه ی بهترین گوینده سال را به خود اختصاص داد. جالب است بدانید که اپرا جوان ترین زنی بود که آن جایزه را به دست آورده بود. وی جمعا تاکنون ۳۴ جایزه امی را دریافت کرده است.

سایر جوایز و افتخارات اپرا وینفری

 

کاندید جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم به رنگ ارغوان – سال ۱۹۸۶

 

کاندید جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم به رنگ ارغوان در سال ۱۹۸۶

 

دریافت جایزه بشردوستانه ژان هرشولت – سال ۲۰۱۱

 

دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم برای فیلم سلما – سال ۲۰۱۵

جملات زیبا از اپرا وینفری

 

هر چه بیشتر زندگی خود را تحسین کنی و جشن بگیری، چیزهای بیشتری در زندگی برای جشن گرفتن پیدا می کنی.

 

وقتی می دانی در مسیر موفقیت قرار داری که کار خود را انجام دهی و دستمزدی بابت آن نگیری.

 

بزرگترین ماجراجویی که می توانی دنبال کنی اینست که رویاهای خود را زندگی کنی.

 
 
وقتی در بحرانی قرار داشته باشی، واقعا خودت را می شناسی.
 

اثر محبوب اپرا وینفری

کتاب صوتی نکته های کلیدی موفقیت از اپرا وینفری

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطالب مرتبط

 

 >> چگونه خودتان را بعد از اشتباهاتتان ببخشید   >>جملات زیبا و تاثیر گذار از استیو جابز     >> داستان های جالب و آموزنده افراد موفق          

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 298

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل کاربردی" می باشد. 1402 - 1395

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما